poniedziałek, 11 stycznia 2016

Buldog

Nareszcie, buldog skończony. Skończyłam go jakoś w połowie grudnia, a teraz pojechał w podróż do swojego właściciela, więc mogę już się pochwalić. Łatwo nie było, bo wzór przerabiany ze zdjęcia, więc kolorystyka w krzyżykach to istna sieczka. A jeszcze chciałam być mądrzejsza od twórcy wzoru, więc zmieniłam trzy najciemniejsze kolory. Nie wypowiem się czy dobrze czy źle, bo przecież nie widziałam go zrobionego w wersji pierwotnej. Moja nauka z tej pracy? Nigdy nie robić wzorów przerabianych ze zdjęć na kanwie 14, tylko na drobniejszej, dużo drobniejszej. Efekt na pewno byłby lepszy.

uff, skończony

dużo tych kolorów

naprawdę dużo

sieczka w zbiżeniu

i jeszcze więcej pikselozy

oprawiony, choć kolor ramki przekłamany, w rzeczywistości jest srebrna a passe-partout grafitowe





3 komentarze:

  1. Niestety przerabianie wzorów ma tę wadę, że robi się sieczka. Dobrze, że wzorek nie był bardzo duży to miałaś szansę tą sieczkę ogarnąć bez tracenia cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wzór 120 na 160 krzyżyków, z czego sporo tła. Nie wiem czy jak przebrnęłabym coś większego. I tak dał mi w kość, bo to moje pierwsze zderzenie z przerabianym zdjęciem. A do tego ogarniałam na nim parkowanie ;-)

      Usuń
  2. Ja to do takich rzeczy nie mam cierpliwości, ale fajnie Ci wyszło muszę przyznać, ładny buldog francuski.

    OdpowiedzUsuń