czwartek, 4 czerwca 2015

Buldog

Jestem w trakcie pracy nad kolejnym obrazkiem. Po raz pierwszy robię wzór przerobiony ze zdjęcia. Sama nie umiałam tego zrobić, więc poprosiłam kogoś o przeróbkę. Przyznam się, że na razie robię go bez przekonania. Już na początku nie podobały mi się kolory, więc zmieniłam trzy z nich. Nie wiem czy nie był to błąd, okaże się na końcu. Dla mnie to ciężka praca, po raz pierwszy mam do czynienia z tyloma kolorami w jednej pracy( ponad 40) i cała rozpiska graficzna wygląda dla mnie jak sieczka. Chyba też stąd tak marne postępy w pracy. Ale postanowiłam skończyć i wtedy oceniać. Zaczęłam go na kanwie aida 14, taką akurat miałam w domu. Gdybym zaczynała teraz jeszcze raz, wybrałbym co najmniej 16.
Ostatnio wiele czytam o metodzie parkowania nici, myślę, że taki wzór jak ten doskonale nadaje się do nauki. Na zdjęciu jeszcze widać prace kolorami, ale teraz będę się starać zapełniać "dziury" i wyrównywać "parkowaniem". Sama jestem ciekawa jak mi pójdzie.

artystyczny bałagan, ale inaczej nie potrafię przy pracy ;-)

tyle mam na dziś

a taki powinien być efekt końcowy

2 komentarze:

  1. Końcowy efekt jest ładny. Ewentualnie gdzie nie gdzie ujednoliciłabym kolory, aby nie było takiej szachownicy, jak jest w tle pieska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się boję tam cokolwiek zmieniać, wystarczy, że namieszałam trochę z nitkami ;-). Im więcej widać, tym bardziej przypomina mi psa, bo na początku jak zobaczyłam komplet nici do niego to przysiadłam ;-)

      Usuń